Wil je iets vertellen over deze accommodatie? Schrijf dan zelf een forumbericht.

Voeg zelf forumbericht toe

Josine
5 Jan 2013

Het appartement was geweldig! in tegenstelling tot andere appartementen hadden we geen last van muggen kakkerlakken of andere ongedierte, dat komt omdat Nikos (de eigenaar) zorgt voor ongediertebestrijding. De ligging is perfect! aan de overkant van de straat zit de spar en een pinautomaat. Alles is dichtbij, je zit zo in de mainstreet waar je kan shoppen of een lekker ontbijtje kan halen. 's Avonds is het ook nog geen 5 minuten lopen of je zit al midden in de strip! Het zit alleen wat verder af van starbeach, maar voor 7 euro heb je al een ritje voor max. 5 personen. De eigenaar en zijn moeder verzorgen de appartementen, hele aardige mensen! Nikos zorgt ook nog voor heerlijke drankjes in zijn poolbar genaamd 'Neverland'. Echt een aanrader :)

Kleinberg
26 Nov 2011

In september gezeten en super gehad. Bij ons lagen de bedjes gewoon bij het zwembad. De kamer was mooi en schoon. Er werd bij ons niet moeilijk gedaan over de borg,gewoon aardig doen tegen hun en er is niks aan de hand.

Jennifer
24 Nov 2011

de ligging van het app. is perfect overal dichtbij alleen je moet met de taxi naar starebeach. Toen wij er waren was het app, zo goed als leeg dit was erg jammer. het app. is klein.

Mario
22 Nov 2011

Echt topappartement! 10 jongens van /- 21 jaar hebben hier een toptijd gehad! Geweldige gastfamilie van het appartement! Steenworp afstand van de discotheken! Het de beste plaats die je kan hebben in Chersonissos als je komt voor het feesten! Wij mochten zelfs een poolparty organiseren tot in de late uurtjes!

Esther Marco
11 Aug 2011

de mensen die er werken zijn gezellig en vriendelijk en de cocktails zijn nice. En alles is op loopafstand.

Carmen

We zijn van 20 t/m 27 juli bij dit appartement geweest met 5 meiden. De ligging van dit appartement is echt super! Daar waren we erg tevreden over. Ook waren we tevreden over onze kamer met 5 bedden. Het zwembad was in werkelijkheid wel veel kleiner dan op de foto's, maar om af te koelen na een uurtje zonnen is het wel lekker. De handoeken werden bij ons maar één keer verschoond in acht dagen. Verder hadden we op de laatste dag (bij het terugkrijgen van de borg) veel problemen met de huisbazin. We moesten onterecht betalen voor 'te vieze' handdoeken (hadden we ons alleen maar mee afgedroogd na het douchen?!), kopjes en glazen die we volgens hun kwijt geraakt waren (we hebben de hele week plastic bekertjes gebruikt en de kastjes niet open gehad) en het ergste voor ons was nog dat we werden beschuldigd van het kapot maken van de tafel op ons balkon. Hier hadden we echter niets mee gedaan. Aan het begin van de week zagen we al wel dat er twee poten onder de tafel vast getaped waren. De tafel stond wel stevig, dus wij dachten; die tafel is een keer gerepareerd (verder niet bij nagedacht?). De hele week stond hij recht op, we hebben er nog op gekaart, en na het controleren van de kamer was er ook nog niets aan de hand.. maar toen de schoonmaakster daarna kwam, trof ze de tafel opeens aan met twee poten in plaats van met vier. Heel raar... Ook moesten we dit nog terug betalen, NADAT we de borg hadden terug gekregen.. Ook erg raar! In eerste instantie weigerden we te betalen voor de tafel, maar toen werd de politie gebeld en hebben we betaald om diezelfde dag naar huis te kunnen. Kortom; Super vakantie gehad, appartement met een super goeie ligging, maar jammer van het gezeur van de huisbazen.. let goed op en maak de eerste dag foto's van hoe het eruit ziet in het appartement! Ook raad ik iedereen aan om meteen alle glazen etc te tellen en direct aan te geven dat er te weinig zijn.. (minstens 6 groepen in het appartement miste wel iets).

Amy
8 Aug 2011

Wij zijn van 27 juli tot 5 aug. in haris verbleven! Het is echt een top verblijf en nikos en eirini(huisbazen) zijn super aardig, ze doen alles voor je zolang jij ook aardig bent! De ligging is ook perfect, de spar is 2 min. lopen en starbeach ben je zo met de taxi binnen een paar minuten. De barstreet is op loopafstand dus je kan rollend naar huis. Wij hebben een top vakantie gehad met ze 10é mede dankzij Nikos en Eirini en niet te vergeten MAMA!

Dopey
24 Jun 2011

t appartement maakte de verwachtingen niet waar.. zo was er geen wireless internet en geen nederlandse zender.. geen eens een tv na vragen kregen we der 1 met alleen sneeuw beeld. douche klein.. badkamer verder wel oke.. punt toiletpapier kan je doorspoelen, wat in griekenland niet t gebruikelijke is keuken is netjes.. 1 kleine kast. geen stoelen of iets aanwezig.. op t balkon wel maar dat was maar een oud zooitje.. ook is deze site toe aan nieuwe foto's !! t zwembad zit nu ingebouwd tussen volgens mij gewoon woonhuizen het is niet open als op de foto en de lig bedden moet je eerst een auto weg oversteken.. en daar is gras met bedden beetje raar.. balkon was wel enorm groot:) bedden waren goed en de ligging van dit appartement is top ! binnen 2 min in supermarkt en bij t uitgaan! airco is zeker nodig dus houd rekening met die kosten :) verder kwamen wij der toch alleen voor de nachtrust dus dat maakte niet zoveel uit! maar had van het appartement meer verwacht,, toch was het een geslaagde eindexamenvakantie!!

Loet
23 Aug 2010

Van 6 augustus tot en met 15 augustus in Kreta geweest. Dit hotel / apartement was echt geweldig, enorm aardige mensen, ze doen alles voor je. Tip: neem een kamer met airco, dit kun je bij het aanmelden aangeven. Verder mooi zwembad, goede ligging en een nette prijs.

Rudolf
17 Jun 2010

Net 10 dagen in haris geweest met zen drieen. het ligt echt top, 1 minuut van de supermarkt en 2 minuten van het uitgaansleven. alleen starbeach 20 min lopen( taxi 6€).de appartementen zijn goed anita en nikos zij heel aardig ( de huisbazen), wij hebben echt een top vakantie gehad, nog een tip : neem airco het kan heel warm worden.

Priscilla
2 Aug 2009

De ligging van Haris is perfect. De spar ligt op 2 minuten afstand en het centrum op nog geen 5 minuten. Alles was hardstikke schoon. Anita en Nikos zijn ontzettend aardig. Als je je gewoon "normaal" gedraagd dan kom je al aardig ver. Als je commentaar hebt gehad van ze dan heb je dat aan je eigen manieren te danken. Maar dat stukje van midden in de nacht door de appartementen schreeuwen dat wordt wel overgeslagen door de mensen die vaak klachten hebben. Ik heb hier echt een supervakantie gehad en ik ben blij dat er nog een aantal mensen zijn die weten hoe ze een appartement moeten runnen. Nikos, Maria en Anita. Jullie zijn echt top.

Ellen
26 Jan 2009

App Haris was ideaal, dit vooral omdat tegenover een supermarkt was en het maar 5 minuten lopen was voor het centrum en het strand. Appartmenten zelf niet veel bijzonders, maar je slaapt er alleen maar toch..? Nikos was een zeikerd en wij hebben niets van zijn gezelligheid gemerkt met zijn nederlandse vriendin erbij. Verder hebben wij het er super gehad!! Kreta is echt een top vakantiebestemming! Gr Ellen
Om de website van GOGO goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je akkoord bent. [COOKIELAWOPTOUT_DIALOG_BUTTON_SETTINGS]