Via het onderstaande formulier kan jij jouw vraag aan GOGO stellen. Jouw bericht wordt doorgestuurd naar onze collega’s van het contact center. Met plezier beantwoorden zij jouw bericht zo snel mogelijk. Om dit goed te kunnen doen, raden wij je aan om de gegevens zo compleet mogelijk in te vullen.
Indien jouw bericht een klacht na thuiskomst betreft, streven wij ernaar je binnen 4 tot 6 weken een inhoudelijke reactie te geven.
GOGO vindt jouw privacy belangrijk en zorgt dat jouw gegevens worden verwerkt volgens de privacy verklaring.
Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:
ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur
0900-0291 (lokaal tarief)
Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren.