Bij wijzigingen en annuleringen hanteren wij de GOGO voorwaarden. Alle informatie en voorwaarden rondom annuleringen kun je teruglezen in onze Reisinfo.
Annuleringsformulier
Wil je als hoofdboeker direct een annulering doorgeven?
Hele annulering: dit kun je tot de dag van vertrek via Mijn GOGO doorvoeren.
Deel annulering: dit kun je doorgeven door het annuleringsformulier in te vullen.
Een medereiziger is niet hoofdelijk aansprakelijk en kan daarom geen annulering doorgeven.
Ga naar het annuleringsformulierCookies op onze website
Op gogo.nl wordt gebruik gemaakt van cookies en vergelijkbare technieken (hierna allemaal cookies genoemd) door Sunweb Group Netherlands B.V., een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid gevestigd aan de Bahialaan 2, 3065 WC te Rotterdam en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 24188723. Sunweb Group Netherlands B.V. is in Nederland actief namens Sunweb Group GmbH, gevestigd in Zwitserland aan de Schützengasse 4 CH-8001 te Zürich, Zwitserland. Sunweb Group GmbH opereert ook in België, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Noorwegen. Zie privacy policy voor meer informatie.
Uiteraard willen wij je graag helder informeren over hoe Sunweb Group Netherlands B.V. cookies gebruikt. Cookies zijn kleine bestandjes die een website op jouw randapparatuur zet om bepaalde gegevens te kunnen onthouden tijdens jouw bezoek aan onze website.
Cookies kunnen zowel door ons (first party cookies) als door een andere, derde, partij (third party cookies) worden geplaatst. GOGO maakt gebruik van een aantal functionele cookies die nodig zijn om (de functionaliteiten van) de website te laten werken. Bijvoorbeeld om het online boekingsproces te laten werken, maar ook om in jouw ‘favorieten’ je geboekte, bekeken en bewaarde vakanties bij te houden, samen met je zoekopdrachten. Er worden gebruikerservaring en website performance cookies geplaatst om problemen te signaleren. Om statistieken te verzamelen en onze website (ook met gerichte aanbevelingen) aan te passen aan de wensen en interesses van de bezoeker, zodat wij een optimale bezoekerservaring kunnen bieden, maken wij gebruik van analytische cookies. Bij het afspelen van Youtube video’s en het gebruikmaken van de Facebook login module plaatsen die derde partijen ook cookies. Daarnaast maakt Sunweb gebruik van (third party) advertentiecookies (tracking cookies) die ons in staat stellen je na het bezoek aan onze site advertenties, bijvoorbeeld in de vorm van banners, op andere websites te tonen of juist niet te tonen als je dit hebt aangegeven. Daarmee kunnen ook (interesse)profielen worden opgebouwd. In beginsel is dit voor de (advertentie) diensten aan ons, maar als derde partijen cookies plaatsen, kunnen ze die ook voor hun eigen doeleinden gebruiken.
Om de volledige lijst met cookies te zien die GOGO plaatst, kan je het volgende PDF-bestand downloaden: Sunweb Group Netherlands B.V. – Cookies. Op deze lijst kan je onder andere zien wat het doel is van de diverse cookies, door wie de cookie wordt geplaatst, hoe lang de cookie actief is en de privacy voorwaarden per partij.
Instellingen en wijzigingen van cookies
Voordat via de website cookies geplaatst worden, vragen wij jouw toestemming via de cookie melding of cookie module. Indien je 15 jaar of jonger bent vragen wij je dat direct in de cookiebanner aan te geven. Wij zullen dan geen cookies plaatsen waarvoor wij toestemming nodig hebben van jouw ouder en/of voogd. Ben je 16 jaar of ouder en ga je akkoord met het plaatsen van cookies dan staan wij ook de relevante derde partijen toe om hun cookies te plaatsen en uit te lezen. Op het functioneren en gebruik van de cookies van derde partijen zijn de voorwaarden en het beleid van deze derde partijen van toepassing. We adviseren je om deze hier goed door te lezen.
Je kan je toestemming voor GOGO altijd weer hier intrekken. Aangezien je cookie-keuze wordt onthouden met een functionele cookie, is een andere mogelijkheid om je toestemming in te trekken door het verwijdering van cookies via jouw Internetbrowser:
Ook kan je via jouw Internetbrowser instellen of je cookies wilt accepteren. Hoe je dit kunt instellen kun je het beste via het help menu in jouw Internetbrowser vinden. Als je de instellingen in je Internetbrowser verandert dan bestaat de kans dat je meerdere functies op onze website niet kan gebruiken. Bepaalde cookies zijn nodig om de website te laten functioneren.
Indien je niet akkoord gaat met het plaatsen van advertentie cookies dan kun je dit tevens aangeven bij Your Online Choices, en soms afzonderlijk per derde partij (zie cookie overzichtspagina), dan wel bij ons aangeven.
Let op: als je met een van deze methoden voor onze website (bepaalde) advertentiecookies hebt uitgeschakeld, krijg je van ons geen advertenties meer te zien op basis van de gegevens die daarmee van jou zijn verzameld. Het kan nog wel voorkomen dat je van ons algemene advertenties te zien krijgt.
Privacy informatie
Voor zover wij met cookies ook je persoonsgegevens verwerken, verwijzen we je graag naar onze privacy policy voor meer informatie, bijvoorbeeld over je privacy rechten.
Wijzigingen
Wij willen je zo goed mogelijk van informatie voorzien, en kunnen dus ook dit cookiebeleid van tijd tot tijd verbeteren. Bekijk deze pagina daarom zo nu en dan voor de beste informatie. Dit cookiebeleid is voor het laatst bijgewerkt op 24-05-2018.
Contact
Jouw vragen en opmerkingen met betrekking tot dit cookiebeleid zijn welkom. Voor vragen of opmerkingen over ons cookiebeleid kan je hier zien hoe je je vraag kunt achterlaten.
Copyright 2014-2015 GOGO BV
Niets uit deze uitgave mag worden overgenomen, verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden d.m.v. druk, fotokopie, microfilm, of op welke wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van GOGO BV.
Algemene voorwaarden
Op alle via deze website door GOGO aangeboden vakanties zijn de ANVR-Reisvoorwaarden van toepassing, alsmede de aanvullende voorwaarden van GOGO voor het online boeken van reizen.
Zorgvuldigheid
GOGO besteedt de uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en de actualiteit van de gegevens op deze website. Desondanks is het mogelijk dat de geboden informatie onjuistheden en/of onvolledigheden bevat. Voor kennelijke fouten en type- of invoerfouten kan GOGO nooit aansprakelijk gesteld worden.
Voorbehoud
GOGO behoudt zich het recht voor om zonder toestemming van de bezoeker prijzen en arrangementen te wijzigen, alsmede wijzigingen aan te brengen in de website indien de situatie daarom vraagt. Alle vlucht- en reisinformatie zijn onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen.
Herroeping aanbod
Ons aanbod is vrijblijvend en kan zo nodig ook nog na aanvaarding door de reiziger van het aanbod en eventuele bevestiging worden herroepen. Herroeping wegens correctie van fouten in de berekening van de reissom of van andere fouten is toegestaan. De herroeping dient zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 24 uur (reizen naar Europa en de Middellandse Zeelanden) resp. binnen 48 uur (reizen naar overige bestemmingen) na de dag van aanvaarding te geschieden onder opgaaf van redenen. Indien dit een zon-/feestdag betreft, wordt de termijn verruimd naar de eerstvolgende werkdag. De reiziger heeft in dat geval recht op onverwijlde restitutie van eventueel betaalde gelden.
Hyperlinks
Deze website bevat hyperlinks naar andere websites. Uiteraard besteden wij er veel zorg aan om alle informatie zo goed en zo up-to-date mogelijk te houden op de website en in ons FAQ-systeem. Eventuele tik- en drukfouten of vergissingen kunnen echter niet altijd worden voorkomen. GOGO is niet aansprakelijk voor en niet gebonden aan kennelijke fouten en vergissingen. Wij behouden ons het recht voor om de inhoud te wijzigen. De uitgebreide vlucht- en reisinformatie is onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen.
Elektronische communicatie en bewijs
De administratie van GOGO geldt als volledig bewijs van het bestaan, de inhoud en de uitvoering van de overeenkomst met de hoofdboeker in een eventuele gerechtelijke procedure, tot op tegenbewijs door de partij die zich beroept op het feit dat het bewijs niet betrouwbaar is.
Kwalificatiesysteem
GOGO hanteert een eigen kwalificatiesysteem. Door middel van het aantal sterren wordt aangegeven wat u van de kwaliteit van een bepaalde accommodatie kunt verwachten. Hierbij is niet alleen rekening gehouden met de faciliteiten van de accommodatie en de inrichting van de kamers en appartementen, maar ook met de sfeer van het complex en de waardering die de GOGO gasten hiervoor hebben uitgesproken. Het kan dan ook voorkomen dat GOGO een accommodatie anders kwalificeert dan ter plaatse officieel is aangegeven.
Publicatie
De op de site afgebeelde plattegronden zijn tot stand gekomen in samenwerking met Toeristiek. De op de site van GOGO getoonde foto's zijn ter beschikking gesteld door de accommodatieverschaffers, de plaatselijke VVV's, verschillende sportmerken en enkele (professionele) fotografen. De bij de accommodaties getoonde foto's dienen uitsluitend om een idee te geven. Omdat niet ieder appartement of hotelkamer gelijk is, kan het voorkomen dat de ter plaatse verkregen accommodatie afwijkt van de foto. Voor kennelijke zetfouten kan GOGO nooit aansprakelijk worden gesteld. GOGO behoudt het recht om zonder toestemming van de klant prijzen en arrangementen te wijzigen indien de situatie daarom vraagt. Eventuele fouten in een brochure, advertentie of enige andere publicatie zullen op de website van GOGO hersteld worden, zodat u altijd de meest actuele en juiste informatie kunt terugvinden.
Copyright
Copyright GOGO. Niets van de website of brochure van GOGO mag worden overgenomen, verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt d.m.v. druk, fotokopie, microfilm of op welke wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van GOGO.
GOGO hanteert een eigen kwalificatiesysteem. Door middel van dit teken * wordt aangegeven wat je van de kwaliteit van een bepaalde accommodatie kunt verwachten.
is een nette accommodatie met eenvoudige inrichting en beperkte faciliteiten.
is een prima accommodatie met verzorgde inrichting en prima faciliteiten.
is een uitstekende, zeer sfeervolle accommodatie met een groot aantal faciliteiten.
tot slot is een accommodatie met zeer veel luxe en ontzettend veel faciliteiten.
Hierbij is niet alleen rekening gehouden met de inrichting van de kamers en appartementen, maar ook met de ligging, de sfeer van het complex en de waardering die onze gasten hieraan hebben gegeven. Het kan dan ook voorkomen dat GOGO een accommodatie anders kwalificeert dan ter plaatse officieel is aangegeven. In het buitenland is een reden voor een extra ster bijvoorbeeld ook de aanwezigheid van een vergaderruimte, iets wat voor de toerist natuurlijk niet van belang is.
Wij waarderen het vertrouwen dat je in ons stelt en dat is voor ons de reden om uiterst zorgvuldig om te gaan met de persoonsgegevens die je aan ons doorgeeft. Gogo.nl respecteert je recht op privacy. Met dit beleid informeren wij je over hoe wij met je persoonsgegevens omgaan.
Gogo is een handelsnaam van Sunweb Group Netherlands B.V., een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid gevestigd aan de Bahialaan 2, 3065 WC te Rotterdam en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 24188723. Sunweb Group Netherlands B.V. is in Nederland actief namens Sunweb Group GmbH, gevestigd in Zwitserland aan de Schützengasse 4 CH-8001 te Zürich, Zwitserland. Sunweb Group GmbH opereert ook in België, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Noorwegen.
Sunweb Group Netherlands B.V. heeft meerdere merken . Dit zijn:
Hierdoor kan het zijn dat je Sunweb Group Netherlands B.V. misschien niet kent, maar onze merken en websites wel. Dit privacy statement is van toepassing op alle verwerkingen van persoonsgegevens die wij, Sunweb Group Netherlands B.V., als verwerkingsverantwoordelijke, van of over je verkrijgen op een van de hieronder beschreven momenten of manieren via een van onze websites of via een van onze merken.
Jij bent degene die onze website bezoekt en/of een reis boekt via onze website, zich inschrijft voor een nieuwsbrief of degene die een account van ons heeft ontvangen na een reservering en deze gebruikt. Het kan ook zijn dat je alleen een vraag stelt via ons contactformulier, met ons chat of belt of dat je gebruik maakt van een van onze apps, een offerte opvraagt voor een groepsreis of gebruik maakt van een van onze andere diensten.
Persoonsgegevens zijn alle gegevens die iets vertellen over jou of die we in verband kunnen brengen met jou. In het kader van onze dienstverlening, de verkoop van onze producten of wanneer je op een andere manier contact hebt met Gogo.nl, leggen wij persoonsgegevens vast. Persoonsgegevens die noodzakelijk zijn voor onze dienstverlening zoals bijvoorbeeld je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Dergelijke gegevens zijn bijvoorbeeld nodig om een boeking te maken.
Hieronder volgen de persoonsgegevens die wij verwerken onderverdeeld naar het de verschillende doeleinden waartoe wij deze gegevens verzamelen:
Het betreft hier klantgegevens, contactgegevens, reserveringsgegevens, betalingsgegevens die je tijdens het boeken verstrekt van jezelf als hoofdboeker (persoon1) of welke de hoofdboeker verstrekt namens de medereizigers (persoon2]) inclusief de voorkeuren zoals wel/geen verzekering, ski les en ski huur welke verder in het reserveringsproces worden gevraagd. Bovenstaande gegevens worden gebruikt om de reis te boeken, te reserveren, te factureren en aan je te bevestigen. De bijbehorende reisbescheiden/reisovereenkomst en nuttige informatie voor aanvang van je reis sturen we je per e-mail toe. Ook stellen we de reisbescheiden, factuur en andere nuttige informatie beschikbaar in de Mijn Account omgeving (indien beschikbaar). We gebruiken jouw opgegeven reserveringsgegevens en voorkeuren ook om ervoor te zorgen dat de partijen die je reis en voorkeuren verzorgen (bijv. voor je vlucht, transfer naar hotel en verblijf op bestemming/hotel) deze dienstverlening kunnen uitvoeren.
Tijdens het boeken van een reis kan je bijzondere persoonsgegevens aan ons doorgeven zoals het aanmelden van medische bagage en opmerkingen over je gezondheid. Wij verwerken jouw bijzondere persoonsgegevens alleen in het kader van de doeleinden waartoe jij deze gegevens hebt doorgegeven aan ons, uitdrukkelijk toestemming geeft voor deze verwerking hetzij omdat je de gegevens kennelijk openbaar hebt gemaakt.
Specifiek voor desbetreffende situaties kan additionele informatie worden opgevraagd bijvoorbeeld bij het reserveren van fietshuur en parking.
Indien je vanaf onze website door linkt naar externe leveranciers voor het reserveren van additionele services zoals taxi en airportparking is de desbetreffende leverancier verantwoordelijke voor de bescherming van je persoonsgegevens.
Na het boeken van een reis maken wij m.b.v. je reserveringsgegevens een account voor je aan waarna je de mogelijkheid hebt het account al dan niet te activeren. In dit account, kun je alle relevante informatie over je reis, je klantgegevens, je betalingen, en je factuur vinden. We bewaren alle reserveringsgegevens die bij je account horen zodat we je iedere keer dat je inlogt de juiste klantgegevens en boekingshistorie kunnen laten zien.
Voor het inloggen op onze website, apps, speciale online campagnes die wij voeren of andere diensten kun je gebruik maken van je accountgegevens van sociale netwerken zoals Facebook. Je hebt de optie om persoonlijke gegevens over jou met ons te delen zodat je deze tijdens het inloggen niet opnieuw hoeft in te vullen.
Er doen zich helaas tijdens reizen soms calamiteiten voor. Op je plaats van bestemming of thuis. We willen je dan graag op de hoogte houden van ontwikkelingen die voor jou van belang zijn. Daarvoor gebruiken we de contactgegevens zoals telefoonnummer en e-mailadres van jezelf of de opgegeven thuisblijver.
Bij het gebruik van onze website worden gegevens over je gebruik en gedrag verzameld. Om goed in staat te zijn onze website aan te passen aan de wensen en interesses van de bezoeker en om een optimale bezoekerservaring te bieden, maken wij gebruik van analytische cookies. Raadpleeg voor meer informatie ons cookiebeleid
Daarnaast slaan wij log files van de website op zoals error meldingen. Wanneer bijvoorbeeld tijdens het boeken het reserveringsysteem niet functioneert onthouden we de gegevens welke zijn ingevuld tijdens het boeken zodat je niet alles opnieuw hoeft in te vullen.
Wij slaan je contactgegevens op als je contact met ons zoekt via een contactformulier, tijdens een chat of telefoongesprek en /of wanneer je invloed wilt uitoefenen op het gebruik dat wij maken van je persoonsgegevens. Dit doen we mede om je te kunnen antwoorden of helpen maar ook om zelf te leren van onze klachtafhandeling.
Tijdens de inschrijving voor een nieuwsbrief wordt gevraagd om contactgegevens om je de nieuwsbrief per mail te kunnen versturen.
Het betreft hier de persoonsgegevens welk je van jezelf verstrekt als hoofdboeker (persoon 1) en de voorkeuren welke in het formulier worden opgegeven voor de groepsreis.
Bij het gebruik van één van onze apps betreft het hier inloggegevens, gerelateerde reserveringsegevens of gegevens welke zijn ingevoerd om het profiel in de app te verrijken. We verwerken deze gegevens om te identificeren dat bij een volgend gebruik van de app je dezelfde persoon bent als de eerdere gebruiker van de app.
Wanneer je een reactie plaatst op onze blog vragen we om persoonsgegevens om spam te voorkomen.
Het gehele IP-adres (IPv4 en IPv6) wordt gebruikt voor logging doeleinden en het nakijken van problemen gerapporteerd door jou. Incidenteel wordt het IP-adres van een reservering gebruikt voor validatie van een reservering en betaling. Het IP-adres bewaren wij maximaal zeven dagen. Online betalingen vinden alleen plaats via een aangesloten leverancier. Om de kwaliteit te waarborgen worden telefoongesprekken bewaard voor een periode van 4 weken voor trainingsdoeleinden.
Om een sfeerimpressie te creëren voor onze toekomstige gasten plaatsen wij beeld- en geluidsmateriaal op onze website en in onze brochures.
Wij verkrijgen op verschillende momenten persoonsgegevens van je. Een deel van deze gegevens, zoals je e-mailadres en telefoonnummer, wordt door ons gebruikt om diensten af te nemen van advertentieplatformen zoals Facebook indien we jouw toestemming (d.m.v. het accepteren van cookies) daarvoor hebben.
Je ontvangt mogelijk als gevolg van verschillende interacties, persoonlijke communicatie-uitingen van ons. Persoonsgegevens die we van je hebben, geven ons een indruk van je interesses en voorkeuren. Door persoonsgegevens te combineren ontstaan er profielen om jou als klant nog beter te kunnen bedienen door onze commerciële uitingen persoonlijk te maken. Niet alleen door je persoonlijk bij naam aan te spreken in de e-mail, maar ook door vakanties te laten zien waarvan wij denken dat deze aansluiten bij je interesses.
Als je bij ons een reis hebt geboekt of je individueel registreert voor een groepsreis en hiertegen geen bezwaar hebt gemaakt dan ontvang je van ons communicatie. Deze communicatie ontvang je via de kanalen waarvoor je je niet hebt uitgeschreven zoals social media, email of post.
Indien je jezelf hebt opgeven, versturen wij nieuwsbrieven. Je kunt je op ieder moment afmelden voor onze nieuwsbrieven of andersoortige commerciële uitingen per mail. Deze mogelijkheid wordt je in de e-mail zelf geboden of je kan je afmelden via dit bezwaarformulier
Wanneer je andere websites bezoekt kun je commerciële-uitingen van ons zien, bijvoorbeeld in de banners aanwezig op andere websites. Deze banners kunnen gepersonaliseerd zijn doordat je advertentiecookies hebt geaccepteerd.
Onze andere merken: we hebben je in het begin van dit privacy statement uitgelegd dat wij binnen Gogo.nl meerdere websites en merken hebben. We delen indien relevant je persoonsgegevens, surf en klikgedrag dan ook met de merken van onze andere websites zodat deze jou ook interessante aanbiedingen kunnen sturen. Niet ieder merk heeft namelijk hetzelfde aanbod of dezelfde mogelijkheden. We hopen je dus te kunnen laten profiteren van alle mogelijkheden die voor jou interessant kunnen zijn.
We delen je persoonsgegevens met derde partijen. Dit zijn de volgende partijen:
Een belangrijk deel van de derden waarmee we jouw persoonsgegevens delen verkrijgen deze gegevens door het gebruik van cookies. We verwijzen je hier daarom ook naar onze cookie policy en naar het overzicht van de cookies op onze website voor de namen van deze derden en voor een verwijzing naar het beleid dat van toepassing is het gebruik van je gegevens.
Wij gebruiken een aantal grondslagen bij het gebruik van je persoonsgegevens. De grondslagen die wij gebruiken zijn:
Jouw persoonsgegevens worden zo lang bewaard als nodig voor de doeleinden van de verwerking en worden daarna permanent verwijderd binnen de daarvoor gestelde termijn, rekening houdend met wettelijke verplichtingen. Dat wil bijvoorbeeld zeggen dat jouw gegevens m.b.t. de reisovereenkomst maximaal tien jaar bewaard worden conform onze fiscale bewaartermijn. Op het moment dat je bezwaar maakt tegen een verwerking van persoonsgegevens voor commerciële doeleinden registreren we dat in onze systemen en maken we geen gebruik meer van je persoonsgegevens voor de betreffende gepersonaliseerde en/of commerciële doeleinden.
Gogo.nl is transparant en staat een goede dienstverlening voor naar haar klanten, website bezoekers en/of wanneer je gebruiker bent van een van onze andere (online) diensten. Om deze goede dienstverlening mogelijk te maken verwerken wij persoonsgegevens zoals in dit privacy statement staat uitgelegd. Wij hopen dat jij daar het voordeel van inziet en er ook voordeel uithaalt waarbij een ieder persoonlijke voorkeuren kan hebben. Mocht dit niet jouw beleving zijn en je dit anders zien dan kan je met ons in overleg treden om het mogelijk aan te passen.
Je kan de volgende privacy rechten uitoefenen op de in dit privacy statement omschreven verwerkingen van jouw persoonsgegevens:
Heb je vragen over bovenstaande rechten of wil je daar juist gebruik van maken neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0900-0290.
Mocht je gebruik willen maken van je rechten, voorzie ons dan in je aanvraag met een kopie paspoort, waarbij je jouw foto en het BSN-nummer hebt afgeschermd.
Indien je niet tevreden bent over de manier waarop wij jouw persoonsgegevens verwerken dan kun je een klacht indienen bij ons via de klantenservice of bij de functionaris gegevensbescherming binnen Sunweb Group via dpo@sunwebgroup.com.
Blijken we er na overleg niet met elkaar uit te dan kun je contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens welke telefonisch bereikbaar is op 0900-2001201.
Wij kunnen dit privacy statement aanpassen en raden je aan om deze pagina zo nu en dan te raadplegen om op de hoogte te blijven van de manier waarop wij jouw persoonsgegevens verwerken. Dit privacy statement is voor het laatst bijgewerkt op: 18 mei 2018.
Wij treffen passende technische en organisatorische maatregelen om jouw persoonsgegevens te beveiligen. Dit betekent onder andere dat wij met dienstverleners die persoonsgegevens namens ons verwerken overeenkomsten sluiten waarin wij hen verplichten om deze maatregelen ook te treffen. Ook betekent dit dat wanneer je op de website van Gogo een vakantie boekt of wanneer je Mijn Gogo raadpleegt, je gegevens worden verzonden middels een beveiligde (SSL) verbinding.
We spreken van een datalek als persoonsgegevens van onze klanten, relaties of medewerkers zijn blootgesteld aan verlies of onrechtmatige verwerking.
Dat is bijvoorbeeld het geval als persoonsgegevens in handen vallen van derden die geen toegang tot die gegevens zouden mogen hebben.
Heeft u een (mogelijk) datalek ontdekt? Meld dit ons dan zo snel mogelijk per mail via databreachnotification@sunwebgroup.com.
Jouw vragen en opmerkingen met betrekking tot dit privacy statement zijn welkom en kunnen hier achtergelaten worden.
Heb je een andere vraag en wil je direct telefonisch (0900-0290) en/of per mail contact opnemen met onze klantenservice ga dan naar klantenservice pagina, daar vind je al onze contact gegevens.
1 Persoon1; de hoofdboeker, degene die de reis boekt en/of de persoon die zich direct individueel registreert om mee op reis te gaan
2 Persoon2; De medereizigers welke zich niet individueel registreren maar worden opgevoerd door de hoofdboeker en mee op reis gaan.
Op het bezoek en gebruik van deze appen overige door ons aangeboden diensten zijn algemene voorwaarden van toepassing
Bestudeer deze algemene voorwaarden aandachtigvoordatje de app bekijkt of gebruiktmaakt van onze diensten. Zijn er één of meerdere punten in onze algemene voorwaarden waarin je je niet kunt vinden of ondervind jehinder bij het lezen van deze algemene voorwaarden breek dan het bezoek aan deze app af en neem contact met ons opvia 0900-0291.
Het gebruik van de appimpliceert dat jedeze algemene voorwaarden volledig en zonder voorbehoud aanvaardt.
Om gebruik te maken van deze app en de daarin aangebrachte toepassingen is registratie vereist, waarbij de Gebruiker een persoonlijk wachtwoord gebruikt.
Definitie
Gebruiker: De persoon die deze app bezoekt en/of gebruik maakt van de door ons geleverde diensten of producten.
Profiel: Het geheel van persoonlijke kenmerken en voorkeuren dat een deelnemer heeft verstrekt om zichtbaar te maken aan andere deelnemers.Bij het gebruiken van de app geef je toestemming dit zichtbaar te maken.
Content: De daadwerkelijke inhoud van een app, deze inhoud bestaat onder andere maar niet uitsluitend uit films, foto’s, teksten en Profielen.
Loggen: Het via digitale weg bewaren van gegevens van gebeurtenissen of evenementen die op de app hebben plaatsgevonden.
Voorwaarden
Inhoud en gebruik van de app
Aansprakelijkheid
Artikel
Privacy
Klachtenafhandeling
Gebruikersgeschillen
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van jebeslissing de overeenkomst te herroepen.
Intellectueel eigendom
Nederlands recht
GOGO jongerenreizen
Bahialaan 2, 3065WC, Rotterdam
Je reisorganisator:
Jouw reisbemiddelaar in Nederland:
Sunweb Group Netherlands B.V.
GOGO
Je kunt ons op onderstaande tijden telefonisch bereiken:
Op de site afgedrukte foto’s zijn ter beschikking gesteld door de accommodatieverschaffers, de plaatselijke VVV’s, verschillende sportmerken en professionele fotografen. De op deze site afgebeelde plattegronden zijn tot stand gekomen in samenwerking met Toeristiek. Voor kennelijke fouten, druk- en zetfouten kan GOGO nooit aansprakelijk gesteld worden. GOGO behoudt zich het recht voor om zonder toestemming van de klant prijzen en arrangementen te wijzigen indien de situatie daarom vraagt.
Stichting Garantiefonds Reisgelden
Onze organisatie is aangesloten bij SGR(lidnummer 3609). Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen de op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR. De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen, als zijn wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis. De volledige SGR-garantieregeling is terug te vinden op www.sgr.nl.
ANVR
GOGO is aangesloten bij het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen en bij de Vereniging van ANVR-Reisorganisatoren. Deze vereniging hanteert strenge normen voor het lidmaatschap en bevordert de kwaliteit van de reizen en van de informatie daarover. De reizen in deze reisgids worden aangeboden onder het beding dat de ANVR-Reisvoorwaarden van toepassing zijn op alle aanbiedingen in deze reisgids tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven dat dit niet het geval is. Deze Reisvoorwaarden staan afgedrukt in de ANVR-brochure. Bij het maken van je boeking ontvang je deze brochure per post of per e-mail. De brochure bevat tevens de ANVR-Boekingsvoorwaarden, de voorwaarden van de Stichting Garantiefonds Reisgelden, de voorwaarden van het Calamiteitenfonds en andere belangrijke informatie. Meer informatie vind je op www.anvr.nl.
Calamiteitenfonds
Ons bedrijf is aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen.
Binnen de grenzen van de garantieregeling van het Calamiteitenfonds vallen de op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van het Calamiteitenfonds. Deze garantie houdt in dat je als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis:
- (een deel van) jouw reissom terugkrijgt indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren;
- de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij jou vervroegd moeten repatriëren.
Onder calamiteit wordt verstaan een door molest of natuurramp veroorzaakte abnormale gebeurtenis.
Uitgebreide informatie over het Calamiteitenfonds vind je in de brochure met de ANVR-reisvoorwaarden. De verplichte bijdrage aan het calamiteitenfonds bedraagt € 2,50 per reservering (max. 9 personen). Voor meer informatie kijk je op www.calamiteitenfonds.nl.
GOGO werkt volgens de gedragsregels Thuiswinkel Waarborg. Dit is hét door de consumentenbond ondersteunde keurmerk voor consumenten die producten kopen via bijvoorbeeld het internet of via de telefoon.
Meer informatie op www.thuiswinkel.org
Reisleiding
Zie jij een zomer werken op een van de populairste partybestemmingen van Europa helemaal zitten en ben jij die enthousiaste, professionele en commerciële multi-tasker? Dan is GOGO op zoek naar jou! GOGO is al jaren de specialist op het gebied van jongerenreizen. Als reisleider sta jij 24/7 klaar voor onze gasten. Zorg jij er deze zomer als GOGO reisleiding voor dat jongeren de mooiste vakantie van hun leven beleven?
Moet jij gedurende de zomermaanden een stage lopen van maximaal 3 maanden en wil jij deze ervaring opdoen op één van de GOGO bestemmingen? Ook dat kan bij GOGO.
Wacht niet langer en solliciteer als reisleiding of stagiaire!
Indien je een boeking maakt, betekent dit dat je akkoord gaat met de ANVR-voorwaarden en de voorwaarden van GOGO. Het is daarom belangrijk dat je deze voorwaarden goed hebt gelezen alvorens de boeking te maken. GOGO gaat er, indien je een verzekering hebt afgesloten, vanuit dat je op de hoogte bent van de verzekeringsvoorwaarden. Daarnaast gaat GOGO ervan uit dat je de reisinformatie op de website hebt gelezen. Hieronder vind je de verschillende voorwaarden die GOGO hanteert.
ANVR-consumentenvoorwaarden
De ANVR-consumentenvoorwaarden zijn van toepassing op uw boeking. Vanaf 1 april 2016 gelden er nieuwe voorwaarden. Er is een aantal wezenlijke wijzigingen doorgevoerd ten opzichte van de oude voorwaarden en we raden je dan ook aan om de ANVR-consumentenvoorwaarden aandachtig door te lezen.
Herroeping aanbod
Het aanbod van de reisorganisator is vrijblijvend en kan zo nodig door deze ook nog na aanvaarding door de reiziger van het aanbod en eventuele bevestiging door de reisorganisator, worden herroepen. Herroeping wegens correctie van fouten in de berekening van de reissom of van andere fouten is toegestaan. De herroeping dient zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 24 uur (reizen naar Europa en de Middellandse Zeelanden) respectievelijk binnen 48 uur (reizen naar overige bestemmingen) na de dag van aanvaarding te geschieden onder opgaaf van redenen. De reiziger heeft in dat geval recht op onverwijlde restitutie van eventueel betaalde gelden. Indien dit een zon-/feestdag betreft, wordt de termijn verruimd naar de eerstvolgende werkdag. De reiziger heeft in dat geval recht op onverwijlde restitutie van eventueel betaalde gelden.
Kennelijke fouten
Kennelijke fouten en kennelijke vergissingen binden de reisorganisator niet. Dergelijke fouten en vergissingen zijn fouten en vergissingen die - vanuit het perspectief van de gemiddelde reiziger - op het eerste gezicht als zodanig kenbaar zijn of zouden moeten zijn.
Het herroepingsrecht van artikel 6 in de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel is ingevolge artikel 10 lid 4 uitgesloten.