Vraag & Antwoord

DE 5 MEEST GESTELDE VRAGEN

Kan ik medische bagage meenemen?

Ja, dit is mogelijk. Hieronder staan verschillende procedures uitgelegd.

Medische bagage in de handbagage
Wanneer je medische bagage meeneemt in de handbagage hoeft dit van te voren niet te worden aangemeld, tenzij dit een medisch apparaat betreft. Een medische verklaring is voldoende. De medische handbagage valt onder de standaard bagage vrijdom van 10kg bij Transavia.

Een medisch apparaat kan je aanmelden door tijdens het boeken in stap 3 in het opmerkingenveld aan te geven voor wie en wat voor apparaat je meeneemt of op Mijn Sunweb onder boeking bewerken na het boeken van jouw vakantie.

Medische bagage in de ruimbagage
Wanneer je medische ruimbagage meeneemt op vakantie is het belangrijk dat je dit aan ons doorgeeft. Dit kan in stap 4 van het boeken in het opmerkingenveld of op Mijn Sunweb onder boeking bewerken. Natuurlijk kun je ook het contactformulier invullen om jouw medische bagage aan te melden. Wij melden jouw medische bagage dan aan bij Transavia. Hiervoor ontvangen wij graag de volgende informatie:

1. Hoeveel kilo’s neem je mee?
2. Wat is het?
3. Wat zijn de afmetingen van de eventuele extra koffer?

De medische ruimbagage mag maximaal 15 kilo wegen (bovenop de door jou bijgeboekte kilo’s).
Hoe kom ik aan een VIP Club card voor Lloret de Mar
In Lloret de Mar kun je bij de reisleiding de VIP Club card kopen. Deze kaart is samen met een aantal grote horecazaken opgezet. Zo heb je altijd toegang tot de beste clubs met de beste DJ's.

De kosten hiervoor liggen rond de 80,- euro en je betaalt altijd 1 drankje aan de deur van de club om binnen te komen. Naast het gratis entree krijg je 7 drankbonnetjes en nog een aantal kortingen in de club.

Met deze kaart ben je een stuk voordeliger uit. Dus zeker een aanrader om te kopen bij de reisleiding!

Let op: Deze kaart is alleen te koop in Lloret de Mar. Op andere bestemmingen bieden wij de VIP Club card niet aan.
Is er reisleiding aanwezig op de bestemming?
Op alle bestemmingen is GOGO Reisleiding aanwezig. De reisleiding staat tijdens jouw vakantie voor je klaar. Op de luchthaven bij aankomst staan zij klaar om jou te verwelkomen en je te begeleiden tijdens de transfer. Daarnaast organiseren zij een welkomstbijeenkomst en bezoeken zij accommodaties.

Tijdens de welkomstbijeenkomst ontvang je van de reisleiding meer informatie over de excursies die aangeboden worden en allerlei handige weetjes en tips over jouw bestemming.

Heb je tijdens jouw vakantie vragen of opmerkingen, dan kun je de reisleiding tijdens werktijden altijd bellen. Daarnaast zijn zij 24 uur per dag beschikbaar voor noodgevallen.
Kan ik mijn betaling in termijnen voldoen?
Het is helaas niet mogelijk om de aanbetaling in termijnen te voldoen. Het is noodzakelijk dat je de aanbetaling binnen 7 dagen naar GOGO overmaakt.

De restantbetaling kan wel in termijnen voldaan worden. Het is wel belangrijk dat de gehele betaling uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen is.
Kan ik nog een annulerings- of reisverzekering bijboeken?
Een reisverzekering kan tot 1 dag voor vertrek worden bijgeboekt.
Een annuleringsverzekering kan alleen bijgeboekt worden tot 7 dagen na de boekingsdatum.

Je kunt contact opnemen met ons Contact Center om een verzekering bij te boeken.

Coronavirus & Mijn boeking

Mijn GOGO

Speciale boekingen

Betalen & Prijzen

Extra's bij te boeken

Reisdocumenten

Tijdens de vakantie

Na de vakantie

Over GOGO

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

TELEFOON

Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

0900-0291 (lokaal tarief)

Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

Het is momenteel erg druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.

Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

 

MIJN GOGO

Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO

Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

WHATSAPP

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0614459354.

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden
De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

TELEFOON

Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

0900-0291 (lokaal tarief)

Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

Het is momenteel erg druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.
Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

 

MIJN GOGO
Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO
Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

WHATSAPP
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0614459354.