Vraag & Antwoord

DE 5 MEEST GESTELDE VRAGEN

Vanaf welke leeftijd mag ik een vakantie bij GOGO boeken?
GOGO hanteert voor de hoofdboeker een minimum leeftijd van 16 jaar.

Daarnaast zijn er voor sommige bestemmingen ook grenzen opgelegd aan de minimum leeftijd:

> Spanje: voor iedere reiziger jonger dan 18 is een ouderverklaring nodig (deze heeft de jongere nodig op bestemming. GOGO hoeft vooraf geen bevestiging te ontvangen). Hier kun je het formulier downloaden.

Wat zijn de (inreis)maatregelen voor Griekenland?
Reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Controleer daarom altijd het reisadvies van de overheid op Nederland Wereldwijd.

Doorloop onderstaande checklist om goed voorbereid op vakantie te gaan:
Inreismaatregelen
Maatregelen ter plaatse
Terugreismaatregelen

Inreismaatregelen

Sinds 1 mei zijn de meeste coronamaatregelen van Griekenland opgeheven. Je hoeft geen coronabewijs meer te laten zien om Griekenland in te reizen en ook geen formulier meer in te vullen.

Maatregelen ter plaatse
Let op:

De meeste coronamaatregelen binnen Griekenland zijn per 1 mei opgeheven. Wel is het verplicht om een mondkapje te dragen in binnenruimtes.

Terugreismaatregelen

Sinds 23 maart hoeven EU-burgers geen coronabewijs meer te tonen wanneer je terugreist naar Nederland. Daarnaast is het sinds 21 april ook niet meer nodig om een gezondheidsverklaring in te vullen wanneer je reist via een Nederlandse luchthaven.

Let op! Reis je terug via België? Check dan hier of er maatregelen van toepassing zijn voor jouw terugreis via België.


Hoe kan ik een stoel bij Transavia reserveren?
Heb je standaard vluchten geboekt? Via deze link kun je in een aantal eenvoudige stappen een stoel voor jou of jouw gehele reisgezelschap reserveren. Wanneer jij een vakantie geboekt hebt kun je via jouw Mijn GOGO account terugzien welk type vlucht je hebt geboekt.

Let op: Het boekingsnummer bij Transavia is voor standaard vluchten gelijk aan jouw PNR-nummer. Het PNR-nummer vind je terug op jouw factuur (achter de geboortedata van de reizigers) en op jouw tickets. Dit nummer vul je in bij het boekingsnummer op de inlogpagina van Mijn Transavia.

Heb je een flexibele vlucht geboekt?
Het is voor de meeste vluchten mogelijk om vanaf zes weken tot 30 uur voor jouw vlucht stoelen te reserveren, zo kun je zelf bepalen waar je wilt zitten tijdens jouw vlucht. Uiteraard is de stoelreservering niet verplicht.
Let op! Reserveer jij zes weken voor vertrek de stoelen voor jouw heenvlucht? Dan is het nog niet mogelijk om ook de stoelen van jouw terugvlucht te reserveren. Dit is namelijk pas vanaf zes weken voor jouw terugvlucht mogelijk. Houd hier rekening mee.

Hoe maak ik een stoelreservering?

1. Ga naar de Selfservice van Transavia
2. Log in met jouw boekingsnummer van GOGO. Vul daarnaast de achternaam van de hoofdboeker en vertrekdatum in
3. Kies in de selfservice voor 'reserveer een stoel' en doorloop de stappen
4. Betaal de stoelreservering direct aan Transavia. Vanuit Transavia ontvang je een bevestiging van de stoelreservering per mail.

Kosten stoelreservering
Tijdens het maken van een stoelreservering zie je een overzicht met zitplaatsen. Je ziet meteen welke stoelen nog beschikbaar zijn en welke stoelen de standaard of extra beenruimte hebben. De kosten voor de stoelen zijn:

- Stoel eerste rij tussen de 16,- en 25,- euro per persoon per enkele reis.
- Stoel voorin (rij 2 t/m 5) tussen de 9,- en 14,- euro per persoon per enkele reis.
- Stoel met standaard beenruimte voorin tussen 6,- en 11,- euro
- Stoel met extra beenruimte tussen de 13,- en 20,- euro per persoon per enkele reis.
- Stoel met standaard beenruimte tussen de 4,- en 9,- euro per persoon per enkele reis.
    Bestaat jouw reisgeschap uit meer dan 9 personen? Neem voor een stoelreservering direct contact op met Transavia.

    Houd er rekening mee dat een stoelreservering niet gelijk is aan online inchecken. Vanaf 30 uur tot vier uur voor vertrek kun je inchecken voor jouw vlucht met Transavia.

    Let op: niet voor alle vluchten is het mogelijk om een stoelreservering te maken. Kijk op de selfservice van Transavia of het voor jouw vlucht mogelijk is. De stoelreservering wordt door Transavia verzorgd. GOGO heeft hier geen invloed op. Voor vragen over de door jouw gemaakte stoelreservering verwijzen wij je dan ook graag naar Transavia.


    Hoeveel bedraagt de borg voor ons appartement?

    De borg verschilt per appartement. Je kunt hiervoor kijken op de accommodatiepagina van jouw vakantie op onze website. Open daar de omschrijving van jouw kamertype om te zien of voor jouw een borg van toepassing is.

    Staat hier niets vermeld over borg dan wordt er voor het betreffende appartement, zover onze informatie strekt, geen borg gevraagd.


    Kan ik betalen via iDeal?
    iDeal is de snelste en makkelijkste betalingswijze. Er worden hiervoor geen extra kosten in rekening gebracht.

    Na het bevestigen van jouw boeking kun je aangeven of je direct online wilt betalen. Je kunt dan kiezen voor een betaling via iDeal. Ook via Mijn GOGO kun je de betaling via iDeal overmaken.

    Betaal je via iDeal dan loopt de betaling direct door in ons systeem. Je ontvangt binnen enkele uren de bevestiging van de betaling per mail, ook zie je de betaling terug in Mijn GOGO onder het kopje 'betaling'.

    Coronavirus & Mijn boeking

    Actueel

    Mijn GOGO

    Speciale boekingen

    Betalen & Prijzen

    Extra's bij te boeken

    Reisdocumenten

    Tijdens de vakantie

    Na de vakantie

    Over GOGO

    Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

    Openingstijden

    De openingstijden van ons Contact Center zijn:

    Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
    Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
    Zondag: gesloten

    Social Media

    Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

    TELEFOON

    Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

    ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
    zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

    0900-0291 (lokaal tarief)

    Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

    Het is momenteel druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.

    MIJN GOGO

    Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
    Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

    En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

    Mijn GOGO

    REISINFO

    Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
    Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

    Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

    Lees meer

    E-mail

    Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

    Neem contact op

    Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

    Openingstijden
    De openingstijden van ons Contact Center zijn:

    Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
    Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
    Zondag: gesloten

    Social Media

    Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

    TELEFOON

    Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

    ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
    zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

    0900-0291 (lokaal tarief)

    Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

    Het is momenteel druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.
    MIJN GOGO
    Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
    Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

    En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

    Mijn GOGO

    REISINFO
    Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
    Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

    Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

    Lees meer

    E-mail
    Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

    Neem contact op