Betaal je vakantie in delen!
sunset
  1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Speciale bagage
  3. Mag ik afwijkende bagage meenemen?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Mag ik afwijkende bagage meenemen?

Ja, dat mag. Wel is het belangrijk dat dit van tevoren wordt aangemeld bij de luchtvaartmaatschappij. Houd er daarnaast rekening mee dat hier kosten aan verbonden zitten.

Hieronder vind je een kleine opsomming van afwijkende bagage die je kunt meenemen:
• Duikuitrusting
• Fiets
• Golfuitrusting
• Kite, waveboard of wakeboard
• Muziekinstrumenten
• Surfplank
• Visuitrusting   

Vlucht
Wanneer je flexibele vluchten hebt geboekt, meldt GOGO de bijzondere bagage graag aan voor jouw vlucht wanneer de luchtvaarmaatschappij deze service aanbiedt (m.u.v. Transavia, zie hieronder). Heb je standaard vluchten geboekt? Dan kun je de bijzondere bagage zelf aanmelden bij de luchtvaartmaatschappij.

Wanneer je afwijkende bagage meeneemt, hebben wij de volgende informatie nodig:
- Gewicht
- Afmetingen

Neem je een fiets mee? Geef dan ook door hoe deze verpakt is. Stuur de gegevens per e-mail zodat wij jouw afwijkende bagage kunnen aanmelden.

Transavia
Voor vluchten met Transavia melden reizigers hun bijzondere bagage zelf aan voor de vlucht(en) via Mijn Transavia. Wanneer je ook een transer hebt geboekt, informeer GOGO dan wel over de bijzondere bagage in verband met de transfer.

Transfer
Wanneer je bijzondere bagage meeneemt, dan is het noodzakelijk dat je dit aan ons doorgeeft. Wij melden jouw bijzondere bagage dan voor je aan voor de transfer.

Houd er rekening mee dat jouw bijzondere bagage niet altijd zomaar mee kan in de normale transfer. Soms worden er extra kosten gerekend voor het meebrengen van bijzondere bagage in de standaard transfer. In andere gevallen is het mogelijk dat er een speciale transfer moet worden aangevraagd. De kosten hiervoor zijn voor jouw eigen rekening. Wanneer je jouw bijzondere bagage bij ons aanmeldt, bekijken wij de mogelijkheden voor je.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

WHATSAPP

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer +31102802291.

Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

MIJN GOGO

Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO

Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

TELEFOON

Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

0900-0291 (lokaal tarief)

Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent

E-mail

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Stuur een e-mail via ons contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden
De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

WHATSAPP
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer +31102802291.

Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

MIJN GOGO
Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO
Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

TELEFOON

Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

0900-0291 (lokaal tarief)

Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent
E-mail

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Stuur een e-mail via ons contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.