1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Faciliteiten
  3. Is er Wi-Fi aanwezig in mijn accommodatie?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Is er Wi-Fi aanwezig in mijn accommodatie?

Dit verschilt per accommodatie. Je kunt dit terugvinden op de accommodatiepagina van jouw vakantie op onze website. Onder algemeen kun je terugvinden of WIFI inclusief is of niet. Wanneer bij ons bekend is dat hier kosten voor worden gerekend vermelden wij dit op onze website.

Houd er rekening mee dat de Wi-Fi vaak niet zo stabiel en snel is als dat je thuis gewend bent. Zo kan het voorkomen dat de Wi-Fi niet sterk genoeg is om bijvoorbeeld echt films te downloaden of te streamen.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?