1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Wijzigen op Mijn GOGO
  3. Is het mogelijk een wijziging te maken in onze boeking?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Is het mogelijk een wijziging te maken in onze boeking?

Voor de meeste wijzigingen kun je tot 5 dagen voor vertrek terecht in Mijn GOGO! Hier kun je jouw gegevens gemakkelijk en snel online wijzigen. Ter bevestiging ontvang je binnen een aantal uur een aangepaste factuur per mail.

Via Mijn GOGO kun je bijvoorbeeld persoonsgegevens wijzigen en arrangementen bijboeken. Houd er rekening mee dat er mogelijk kosten berekend worden voor de wijziging.

Ga naar Mijn GOGO om jouw wijziging door te voeren. Kun je jouw wijziging niet via Mijn GOGO doorvoeren? Neem dan via de klantenservice pagina contact met ons op.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?