1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Wijzigen op Mijn GOGO
  3. Mag ik mijn boeking wijzigen naar een andere bestemming/datum?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Mag ik mijn boeking wijzigen naar een andere bestemming/datum?

Wil je jouw vakantie omboeken naar een andere bestemming, dan houden wij de regels van de GOGO voorwaarden aan. Dit betekent dat jouw huidige boeking tot 6 weken voor vertrek omgeboekt kan worden.Alleen de hoofdboeker mag de reis wijzigen.

LET OP: Ga je op vakantie naar Agadir, Marrakech, Lissabon, Porto of Valencia (het gehele jaar), naar Athene, Mykonos in het zomerseizoen (april tot en met oktober) of naar Larnaca op Cyprus in de winterzon periode (november tot en met maart)? Dan gelden er afwijkende voorwaarden. Wil je hier meer informatie over ontvangen, neem dan contact op met ons Contact Center via de klantenservice pagina.

Heb je al een stoelreservering gemaakt en boek je de desbetreffende vlucht om? Dan vervalt je stoelreservering en moet je een nieuwe stoelreservering maken.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?