1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Annuleren
  3. Hoe kan ik mijn hele vakantie annuleren?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik mijn hele vakantie annuleren?

Annuleer je jouw vakantie, dan berekenen wij hiervoor de annuleringskosten volgens de GOGO voorwaarden. Een annulering is dan ook niet kosteloos. De hoofdboeker is de enige die een annulering kan doorgeven. 

Je kunt jouw boeking annuleren via Mijn GOGO. Je krijgt dan direct de annuleringskosten te zien. Staan er nog annuleringskosten open, dan kun je deze gelijk voldoen via iDEAL of Creditcard. Voldoe je de kosten niet direct, dan is het verplicht om de annuleringskosten binnen 14 dagen alsnog over te maken. De betaling maak je dan over met internetbankieren. Heb je teveel betaald, dan storten wij het te veel betaalde bedrag binnen 14 dagen naar je terug. Indien je jouw reis (gedeeltelijk) met de corona-voucher hebt betaald, zal GOGO dit bedrag opnieuw toewijzen via een voucher.

Na de annulering ontvang je de annuleringsfactuur plus het schadeformulier per mail. Is jouw boeking geannuleerd, dan kun je niet meer inloggen op Mijn GOGO.

Lukt het niet om jouw boeking via Mijn GOGO te annuleren? Vul dan het annuleringsformulier in.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?