1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Annuleren
  3. Hoe kan ik één of meerdere personen van mijn vakantie annuleren?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik één of meerdere personen van mijn vakantie annuleren?

Wil je één of meerdere personen van jouw boeking annuleren, dan kun je dit doen door het annuleringsformulier in te vullen. De geannuleerde persoon betaalt de annuleringskosten volgens de GOGO voorwaarden. 

De annulering wordt binnen een week in behandeling genomen. Houd er rekening mee dat alleen de hoofdboeker de annulering kan doorgeven.

Vaak wordt bij een deelannulering de reissom voor de overgebleven reizigers hoger. Dit is omdat je met minder personen in de kamer verblijft. Dit worden meerkosten genoemd. Door meerkosten kan het voorkomen dat de totale reissom hoger wordt. Volgens de ANVR-Voorwaarden mag dit niet. Wordt jouw totale reissom hoger, dan verwerken wij een korting in jouw boeking zodat de totale reissom hetzelfde blijft.

De meerkosten kunnen door de reizende deelnemers soms bij hun verzekeringsmaatschappij worden gedeclareerd. Houd er rekening mee dat elke verzekeringsmaatschappij hier eigen regels in heeft.

Worden er personen geannuleerd en de gehele reissom is al voldaan, dan wordt het te veel betaalde bedrag naar de hoofdboeker overgemaakt. De hoofdboeker kan het geld dan overmaken naar de geannuleerde personen. Indien je jouw reis (gedeeltelijk) met de corona-voucher hebt betaald, zal GOGO dit bedrag opnieuw toewijzen via een voucher. GOGO is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de verrekening van de kosten tussen de deelnemers.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?