1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Annuleren
  3. Zijn er andere mogelijkheden dan annuleren?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Zijn er andere mogelijkheden dan annuleren?

Naast annuleren zijn er ook de volgende mogelijkheden: 

In de plaats stelling: 
De hoofdboeker kan iemand anders in jouw plaats mee laten gaan op vakantie. 
Tot 1 week voor vertrek kan de hoofdboeker in Mijn GOGO 
deze wijziging kosteloos doorvoeren. 
Binnen 1 week voor vertrek kan de hoofdboeker telefonisch of via het contactformulier contact met ons opnemen. Houd er rekening mee dat er wijzigingskosten doorberekend kunnen worden voor deze wijziging.

Omboeken van de vakantie: 
Na bevestiging van de reis kan je tot 6 weken voor vertrek om wijziging verzoeken van één en/of meer onderdelen (voor zover de gewenste wijziging nog mogelijk is). De aanpassing van bestemming, accommodatie, reisduur of vertrekdatum wordt mogelijk als een (deel)annulering beschouwd en hierop zijn de ANVR Reisvoorwaarden van toepassing. Enkel de hoofdboeker kan wijzigingen in de boeking aanbrengen. Heb je een wijziging en ben je de hoofdboeker, neem dan contact op met ons Contact Center voor de mogelijkheden. Wij maken een kostenberekening op basis waarvan je kunt beslissen of je de reis wilt wijzigen.


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?