1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Preferenties
  3. Kan ik een voorkeur doorgeven?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Kan ik een voorkeur doorgeven?

GOGO wil natuurlijk zo veel mogelijk voldoen aan speciale wensen die bij boeking kenbaar worden gemaakt. Hiervoor is de medewerking van de accommodatie nodig.
In de praktijk blijkt dat de accommodatie niet altijd kan beantwoorden aan een voorkeur, houd daar rekening mee. Een voorkeur kan dan ook niet altijd worden toegezegd hoe jammer dit ook is.

Wanneer je een voorkeur (preferentie) aan ons door wilt geven kan dit aan het eind van de online boeking in het opmerkingenveld. Heb je al een boeking gemaakt dan kun je terecht in Mijn GOGO onder boeking bewerken.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?