1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Factuur
  3. Waarom is de betaling niet verwerkt op de factuur?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Waarom is de betaling niet verwerkt op de factuur?

Betaal je direct na de boeking via iDeal of Creditcard, dan is de betaling niet verwerkt op jouw factuur.
Het duurt een paar uur voordat de betaling verwerkt is in jouw boeking. De factuur versturen wij direct na de boeking, hierdoor is de betaling daarop niet zichtbaar.  

Je ontvangt per mail een bevestiging als de betaling ontvangen en verwerkt is in jouw boeking. Ook kun je in Mijn GOGO kijken of de betaling verwerkt is. Je ziet dit onder het kopje 'betaling'.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?