1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Betalingstermijnen
  3. Wanneer moet ik de betaling overmaken?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Wanneer moet ik de betaling overmaken?

De aanbetaling bestaat uit:
- de reserveringskosten (100%)
- het calamiteitenfonds (100%)
- kosten voor de eventueel afgesloten annuleringsverzekering (100%)
- eventuele poliskosten (100%)
- 30% over de overige reisonderdelen

Het exacte bedrag van de aanbetaling van jouw vakantie vind je terug op jouw factuur. Deze aanbetaling dient binnen 7 dagen na boeken op onze rekening te staan. 

Het is van belang dat het restantbedrag uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen is.

Boek je een vakantie binnen 6 weken voor vertrek, dan is het noodzakelijk dat je de gehele betaling per direct aan ons overmaakt via iDeal of Creditcard.

Na boeken ontvang je de factuur per mail. Op deze factuur vind je de betalingstermijnen terug. De factuur vind je ook terug op Mijn GOGO.

Herinnering
GOGO stuurt geen betalingsherinneringen voordat de betalingstermijn is overschreden. Deze termijnen vermelden wij op de factuur en op Mijn GOGO. Daar kun je altijd de specifieke datum zien waarop wij de betaling op onze rekening verwachten.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?