1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Veelgestelde vragen over Corona-vouchers
  3. Kan ik wanneer ik mijn voucher heb ingeleverd mijn vakantie nog omboeken?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Kan ik wanneer ik mijn voucher heb ingeleverd mijn vakantie nog omboeken?

Wij snappen heel goed dat het onzekere tijden zijn en wij willen niet dat jij op vakantie gaat als jij je daar niet comfortabel bij voelt. Daarom biedt GOGO de mogelijkheid om jouw vakantie om te ruilen naar een ander moment of andere bestemming naar keuze. 
Volgens onze algemene voorwaarden kan jij de vakantie tot zes weken voor vertrek kosteloos omboeken naar een andere vertrekdatum. De voorwaarden van onze flexibele omruilgarantie vind jij hier.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?