1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Terugbetaalverzoek
  3. Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Vanaf 6 maanden na de uitgiftedatum van jouw voucher kun je vanaf nu gemakkelijk jouw verzoek tot uitbetalen doen via Mijn GOGO Klik op de voucher onder ''bekijk jouw voucher''. Onder jouw voucher zie je de mogelijkheid voor 'voucher behouden of terugbetaling aanvragen' en vervolgens doorloop je de stappen. Nadat je jouw verzoek hebt ingediend, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetaling van de (resterende) voucherwaarde wordt dan uiterlijk binnen een jaar na de uitgiftedatum van de voucher terugbetaald. Een eventuele toegevoegde bonus wordt niet uitbetaald en is alleen te gebruiken voor nieuwe vakanties. Jouw (resterende) voucherwaarde is gedurende deze tijd gedekt door SGR wanneer het een SGR coronavoucher betreft. Ondertussen is de voucher nog steeds te gebruiken. 

Als jouw voucher nog geen uitgiftedatum heeft van minimaal 6 maanden geleden, dan is het nog niet mogelijk om jouw voucher uit te laten betalen. Zodra de uitgiftedatum van jouw voucher ook minimaal 6 maanden geleden is, kun je jouw verzoek tot uitbetaling bij ons indienen.


Is jouw voucher al verlopen en heb je nog geen terugbetaalverzoek ingediend via Mijn GOGO dan verzoeken we je dit alsnog te doen via Mijn GOGO. Je ontvangt dan binnen 4 weken het geld terug.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?