Betaal je vakantie in delen!
  1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Terugbetaalverzoek
  3. Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Vanaf 6 maanden na de uitgiftedatum van jouw SGR-coronavoucher kun je gemakkelijk jouw verzoek tot uitbetalen doen via Mijn GOGO Klik op de voucher onder ''bekijk jouw voucher''. Onder jouw voucher zie je de mogelijkheid voor 'voucher behouden of terugbetaling aanvragen' en vervolgens doorloop je de stappen. Nadat je jouw verzoek hebt ingediend, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetaling van de (resterende) voucherwaarde wordt dan uiterlijk binnen een jaar na de uitgiftedatum van de voucher terugbetaald. Een eventuele toegevoegde bonus wordt niet uitbetaald en is alleen te gebruiken voor nieuwe vakanties. Jouw (resterende) voucherwaarde is gedurende deze tijd gedekt door SGR wanneer het een SGR coronavoucher betreft. Ondertussen is de voucher nog steeds te gebruiken. 

Als jouw voucher nog geen uitgiftedatum heeft van minimaal 6 maanden geleden, dan is het nog niet mogelijk om jouw voucher uit te laten betalen. Zodra de uitgiftedatum van jouw voucher ook minimaal 6 maanden geleden is, kun je jouw verzoek tot uitbetaling bij ons indienen.


In de 10e en 11e maand na uitgiftedatum ontvang je van ons een e-mail met daarin meer informatie over het indienen van een terugbetaalverzoek of gebruik te maken van een aanbieding. 

Is jouw voucher al verlopen en heb je nog geen terugbetaalverzoek ingediend via Mijn GOGO dan verzoeken we je dit alsnog te doen via Mijn GOGO. Je ontvangt dan binnen 2-4 weken het geld terug.

Let op: heb jij een voucher ontvangen naar aanleiding van een omboeking omdat jouw nieuwe vakantie goedkoper was dan jouw oude vakantie? Dan kun je voor dit type voucher vanaf 3 maanden na de uitgiftedatum jouw betaling terugvragen. Je ontvangt dan binnen 4 weken jouw geld terug.




Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

TELEFOON

Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

0900-0291 (lokaal tarief)

Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent

MIJN GOGO

Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO

Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

WHATSAPP

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0614459354.

E-mail

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Stuur een e-mail via ons contactformulier.

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden
De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

TELEFOON

Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

0900-0291 (lokaal tarief)

Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent
MIJN GOGO
Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO
Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

WHATSAPP
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0614459354.

E-mail

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Stuur een e-mail via ons contactformulier.