1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Veelgestelde vragen over Corona-vouchers
  3. Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Vanaf 6 maanden na de uitgiftedatum van jouw voucher kun je vanaf nu gemakkelijk jouw verzoek tot uitbetalen doen via Mijn GOGO. Doorloop de stappen. Nadat je jouw verzoek hebt ingediend, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetaling van de (resterende) voucherwaarde wordt dan uiterlijk binnen een jaar na de uitgiftedatum van de voucher terugbetaald. Jouw (resterende) voucherwaarde is gedurende deze tijd gedekt door SGR.

Let op! Mijn GOGO is vernieuwd. Het kan dan ook goed zijn dat jij eerst een nieuw account moet aanmaken voordat je kunt inloggen om jouw voucher te zien. Ga naar Mijn GOGO en klik op 'Account aanmaken'. Maak een account aan met het mailadres waarmee je jouw geannuleerde vakantie hebt geboekt, zodat je toegang hebt tot jouw voucher. 

Als jouw voucher nog geen uitgiftedatum heeft van minimaal 6 maanden geleden, dan is het nog niet mogelijk om jouw voucher uit te laten betalen. Zodra de uitgiftedatum van jouw voucher ook minimaal 6 maanden geleden is, kun je jouw verzoek tot uitbetaling bij ons indienen.





Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?