1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. vouchers
  3. Wat is de waarde van mijn voucher?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Wat is de waarde van mijn voucher?

De waarde van jouw SGR Corona-voucher kan jij terug vinden op jouw voucher. Deze heb je per mail ontvangen en is terug te vinden in Mijn GOGO.De waarde is gelijk aan het bedrag dat je had (aan)betaald voor jouw boeking ten tijde van de annulering. Zodra je de voucher inwisselt bij het boeken van een nieuwe vakantie en de reissom van de nieuwe reis valt hoger uit, dan betaal je de meerkosten. Wanneer de nieuwe vakantie goedkoper is, blijft de voucher geldig voor de restwaarde.

Uitzonderingen:

  • Voor de annulering heb jij een deelannulering doorgevoerd. De annuleringskosten van de deelannulering blijven in jouw boeking staan en krijg jij niet terug in de waarde van jouw voucher. Deze kosten zijn namelijk al gemaakt voordat jouw boeking werd geannuleerd in verband met het coronavirus. 
  • Voor het eerder afbreken van jouw vakantie door het coronavirus heb je van ons een GOGO-voucher ontvangen ter waarde van de compensatie van de niet genoten reisdagen. Voor de berekening van de vergoeding gaan wij uit van jouw verblijfskosten voor de gemiste vakantiedagen. Door jouw gemaakte kosten voor bijvoorbeeld vervoer, bagage, reserveringen zullen wij niet vergoeden.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?