1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Veelgestelde vragen over Corona-vouchers
  3. Wat is een GOGO corona-voucher

Alle veel gestelde vragen op een rij

Wat is een GOGO corona-voucher

Als jouw reis eerder is afgebroken wegens onvermijdbare en buitengewone omstandigheden ten gevolge van het coronavirus ontvang je van ons een Sunweb- voucher. Jouw voucher kan gebruikt worden om een nieuwe vakantie te boeken bij ons met een bestemming en vertrekperiode naar jouw keuze.  De voucher wordt uiterlijk twee weken na jouw oorspronkelijke vertrekdatum per e-mail verstuurd.

De voucher die je van ons ontvangt valt niet onder de dekking van de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR).


Verleng je voucher of ontvang een terugbetaling:
Een maand voordat jouw voucher verloopt nemen wij contact met je op om je voucher uit te betalen of, indien gewenst, om je voucher in te wisselen of te verlengen. Als je ervoor kiest om jouw GOGO-voucher te verlengen, dan kun je deze te allen tijde inwisselen voor een vakantie en je kunt ook op ieder gewenst moment een verzoek tot terugbetaling indienen, waarna we jou uiterlijk binnen 14 dagen uitbetalen.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?