1. Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Welke vakanties worden er geannuleerd?
  3. Welke vakanties worden er geannuleerd?

Welke vakanties worden er geannuleerd?

Bulgarije: Voorlopig zijn alle vakanties naar Bulgarije op dit moment geannuleerd. 


Voor alle vakanties met vertrek daarna blijft alles voorlopig ongewijzigd. Wij blijven uiteraard de ontwikkelingen en de adviezen van de autoriteiten opvolgen.


Communicatie en gevolgen voor jouw reservering
Wij zijn momenteel alle betrokken klanten aan het informeren via e-mail dat we hun vakantie uit voorzorg annuleren, maar dat ze uiteraard hun geld niet kwijt zijn. Alle betrokken klanten krijgen het reeds betaalde bedrag als tegoed voor een volgende vakantie die kan worden gebruikt voor boekingen gemaakt binnen één (1) jaar na uitgifte naar een bestemming en vertrekperiode naar keuze. Dit geldt zowel voor zon- als wintersportvakanties. Als je alleen een aanbetaling hebt gedaan op het moment dat je van ons bericht ontvangt dat wij jouw vakantie annuleren, hoef je geen restant betaling meer te voldoen. 

Hoe krijg je info met betrekking tot jouw reis als gevolg van deze maatregelen
Momenteel zijn wij druk bezig om meer dan 150.000 Sunweb Group klanten, die de afgelopen periode geraakt zijn door de diverse maatregelen, op de best mogelijke manier verder te helpen. In het belang van onze klanten én om dit zo vlot en gestructureerd mogelijk te laten verlopen, vind je hieronder informatie en richtlijnen met betrekking het contact met Sunweb Group. Graag vragen wij hierin om jouw begrip en medewerking.

Wij contacteren jou! 
Dit doen wij gebaseerd op urgentie en vertrekdatum. We verzoeken je dan ook vriendelijk om ons in de komende periode niet zelf te benaderen.
Wij zorgen ervoor dat de antwoorden op de meest gestelde vragen makkelijk terug te vinden zijn in onze FAQ over zomervakanties en wintersport.
Wij doen ons best om de website continu up-to-date te houden. Zodra wij van de autoriteiten informatie krijgen over een bepaalde vakantiebestemming, passen wij de updates aan. Wij raden je aan om zeker ook zelf de updates van de officiële autoriteiten te volgen want de ontwikkelingen en de adviezen volgen elkaar zeer snel op.
We begrijpen dat jij het liefst zo snel mogelijk wil weten waar je aan toe bent en welke mogelijkheden je hebt. Wij willen benadrukken dat er met man en macht wordt gewerkt om jou die duidelijkheid te geven, de gevolgen voor iedereen te beperken en tegelijkertijd de situatie goed onder controle te houden. Wij werken hierin nauw samen met autoriteiten, als ook met onze bus-, airline- en hotelpartners.


Verwacht jij een e-mail te hebben ontvangen, maar is dit niet het geval? Controleer dan altijd eerst jouw ongewenste e-mail inbox, omdat de e-mail daar mogelijk in terecht is gekomen.












/