1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Stoelreservering vlucht
  3. Hoe kan ik een stoel bij Transavia reserveren?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik een stoel bij Transavia reserveren?

Voor de vluchten met Transavia kun je vanaf  zes weken voor vertrek van jouw vlucht via de Selfservice van Transavia stoelen reserveren. Zo kun je zelf bepalen waar je wilt zitten tijdens je vlucht. Uiteraard is de stoelreservering niet verplicht.

Via deze link kun je in een aantal eenvoudige stappen een stoel voor jou of jouw gehele reisgezelschap reserveren. Je kunt inloggen bij Transavia met het boekingsnummer van GOGO. 

Tijdens het maken van een stoelreservering zie je een overzicht met zitplaatsen. Je ziet meteen welke stoelen nog beschikbaar zijn en welke stoelen de standaard of extra beenruimte hebben. De kosten voor de stoelen zijn:

  • Stoel eerste rij tussen de 19,- en 25,- euro per persoon per enkele reis.
  • Stoel voorin (rij 2 t/m 5) tussen de 9,- en 14,- euro per persoon per enkele reis.
  • Stoel met standaard beenruimte voorin tussen 6,- en 11,- euro
  • Stoel met extra beenruimte tussen de 13,- en 20,- euro per persoon per enkele reis.
  • Stoel met standaard beenruimte tussen de 4,- en 9,- euro per persoon per enkele reis.

    Ben je in het bezit van een stoelreservering? Dan is het nog steeds noodzakelijk dat je incheckt voor jouw vlucht.

    De stoelreservering wordt door Transavia verzorgd. GOGO heeft hier geen invloed op.

  • Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
    Bedankt voor je feedback!
    Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

    Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

    Openingstijden

    De openingstijden van ons Contact Center zijn:

    Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
    Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
    Zondag: gesloten

    TELEFOON

    Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

    ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
    zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

    0900-0291 (lokaal tarief)

    Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

    Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

    Social Media

    Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

     

    MIJN GOGO

    Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
    Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

    En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

    Mijn GOGO

    REISINFO

    Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
    Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

    Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

    Lees meer

    WHATSAPP

    Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0614459354.

    Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

    Openingstijden
    De openingstijden van ons Contact Center zijn:

    Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
    Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
    Zondag: gesloten

    TELEFOON

    Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

    ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
    zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

    0900-0291 (lokaal tarief)

    Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

    Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
    Social Media

    Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

     

    MIJN GOGO
    Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
    Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

    En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

    Mijn GOGO

    REISINFO
    Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
    Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

    Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

    Lees meer

    WHATSAPP
    Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0614459354.