Waarom zie ik niet alle reizigers staan als ik stoelen wil reserveren bij Transavia?

Gewijzigd op 18 Oct 2023

Het kan voorkomen dat je niet alle reizigers ziet staan. Dit kan te maken hebben met een latere bijboeking en een aanpassing in de persoonsgegevens. In dit geval hebben reizigers verschillende PNR-nummers. Deze nummers vind je terug op jouw factuur (achter de geboortedata van de reizigers) en op jouw tickets. Per PNR-nummer kun je inloggen en een reservering maken. 


Is er voor iedereen hetzelfde PNR-nummer, maar zie je nog steeds niet alle reizigers? Neem dan via de service pagina contact op. De medewerkers van het Contact Center kijken graag met je mee.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.