Het kan voorkomen dat je niet alle reizigers ziet staan. Dit kan te maken hebben met een latere bijboeking en een aanpassing in de persoonsgegevens. In dit geval hebben reizigers verschillende PNR-nummers. Deze nummers vind je terug op jouw factuur (achter de geboortedata van de reizigers) en op jouw tickets. Per PNR-nummer kun je inloggen en een reservering maken.
Is er voor iedereen hetzelfde PNR-nummer, maar zie je nog steeds niet alle reizigers? Neem dan via de service pagina contact op. De medewerkers van het Contact Center kijken graag met je mee.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-20:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-20:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.