1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Reisadvies
  3. Krijg ik mijn geld terug als mijn vakantie geannuleerd wordt door corona (geldteruggarantie)?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Krijg ik mijn geld terug als mijn vakantie geannuleerd wordt door corona (geldteruggarantie)?

Ja! Je kunt met een gerust hart een vakantie boeken wanneer jouw geboekte vakantie of losse vliegtickets door ons wordt geannuleerd vanwege het Coronavirus dan heb jij recht op je geld terug.

Wat zijn de voorwaarden van de geldteruggarantie?

Bij GOGO garanderen wij dat als het reisadvies voor jouw vakantiebestemming binnen 2 weken voor vertrek wegens COVID-19 op code rood of oranje staat of als er een quarantaineverplichting geldt, je gegarandeerd je geld terugkrijgt, ook als je betaald hebt met een voucher of als jouw vakantiebestemming op het moment van boeken ook al code rood of oranje was. Dit geldt ook wanneer het reisadvies al negatief is tijdens het boeken of wanneer  je een last-minute vakantie hebt geboekt.

Bekijk hier alle voorwaarden voor de geldteruggarantie.







Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?