1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Boeken & wijzigen
  3. Kan ik mijn vakantie omboeken in verband met het coronavirus (omruilgarantie)?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Kan ik mijn vakantie omboeken in verband met het coronavirus (omruilgarantie)?

Wij kunnen ons goed voorstellen dat reizen naar het buitenland op dit moment spannend kan zijn. Echter, jij mag er op vertrouwen dat wij jou alleen naar je bestemming laten afreizen als dat veilig is. Wij volgen daarbij de instructies en adviezen van overheden in Nederland en op onze bestemmingen. Wil jij desondanks niet op vakantie, dan bieden wij jou de volgende mogelijkheden:

Omruilservice
  • Standaard flexibele omruilservice: gratis omruilen tot 6 weken voor vertrek
  • Premium flexibele omruilservice: omruilen tot 2 weken voor vertrek tegen € 20,- euro per persoon
Bekijk hier alle informatie over onze omruilservice.



Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?