1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Reisadvies
  3. Tijdens mijn vakantie wijzigt het reisadvies, wat nu?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Tijdens mijn vakantie wijzigt het reisadvies, wat nu?

Uiteraard reizen wij alleen af naar veilige bestemmingen. Wanneer het reisadvies tijdens jouw verblijf van positief (groen/geel) naar negatief (oranje/rood) wijzigt, dan nemen wij contact met jou op en zorgen wij voor een veilige terugreis naar huis met onze repatriëringsgarantie. Reis je naar huis terwijl jouw vakantiebestemming op dat moment een negatief reisadvies heeft (oranje/rood) moet je bij thuiskomst verplicht in quarantaine, tenzij de overheid op dat moment anders besluit. Doe je dit niet dan riskeer je een boete. De niet genoten reisdagen zullen wij financieel vergoeden.

Ik heb een verzekering via GOGO geboekt, wat nu?
Wanneer de kleurcode van jouw vakantiebestemming wijzigt naar een negatieve kleurcode terwijl je op bestemming bent, blijft de verzekeringsdekking geldig tot het eerst mogelijke moment dat je naar huis kunt keren via de repatriëringsgarantie. Indien GOGO een repatriëringsvlucht aanbiedt en je besluit op je originele terugreisdatum terug te keren dan vervalt de verzekeringsdekking op de dag van de aangeboden repatriëringsvlucht.  


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?