Betaal je vakantie in delen!
  1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Vaccinatie & Coronapaspoort
  3. Wat moet ik doen als er een vaccinatieverplichting wordt ingesteld voor mijn bestemming?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Wat moet ik doen als er een vaccinatieverplichting wordt ingesteld voor mijn bestemming?

Als reiziger is het jouw eigen verantwoordelijkheid om te voldoen aan de toelatingseisen van jouw vakantiebestemming. Waneer jij een vakantie geboekt hebt en jouw bestemming gaat over op een vaccinatie verplichting, dan zullen wij op dat moment bekijken welke voorwaarden aan deze verplichting worden gesteld en welke gevolgen dit heeft voor onze vakanties. Wij houden de maatregelen op de verschillende bestemmingen nauwlettend in de gaten. Wanneer er iets wijzigt in deze maatregelen nemen wij contact op met de reizigers waar dit betrekking op heeft.

Stelt jouw vakantiebestemming een vaccinatieverplichting in, maar ben jij op dat moment nog niet gevaccineerd? Dan kijken wij of een PCR-test een alternatief is om wel op reis te mogen gaan. Als een PCR-test ook volstaat, dan kun je via HealthCheckCenter een gezondheidsverklaring op basis van een PCR-test laten afnemen, waardoor jouw vakantie alsnog kan doorgaan. Deze PCR-test kan je rechtstreeks boeken via https://covidtest.gogo.nl/Als een PCR-test geen alternatief is dan nemen wij contact op met de betrokken reizigers met de mogelijkheden voor jouw vakantie. Houd er rekening mee dat wanneer jij niet aan deze eisen kan voldoen, eventuele wijzigings- of annuleringskosten niet door GOGO worden vergoed. Dit geldt ook als een bestemming bijvoorbeeld de 2G-regel invoert.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

TELEFOON

Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

0900-0291 (lokaal tarief)

Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent

MIJN GOGO

Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO

Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

WHATSAPP

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0614459354.

E-mail

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Stuur een e-mail via ons contactformulier.

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden
De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

TELEFOON

Wij helpen je graag met al je vragen. We zijn bereikbaar op:

ma t/m vr van 9:00u tot 20:00 uur
zaterdag van 10:00u tot 17:00 uur

0900-0291 (lokaal tarief)

Check ook deze pagina voor onze gewijzigde openingsuren. 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent
MIJN GOGO
Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO
Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

WHATSAPP
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0614459354.

E-mail

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Stuur een e-mail via ons contactformulier.