1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Veelgestelde vragen over Corona-vouchers
  3. Ik wil mijn SGR dekking behouden, wat moet ik doen?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Ik wil mijn SGR dekking behouden, wat moet ik doen?

Als jij met jouw SGR Corona-voucher voor de vervaldatum een nieuwe vakantie bij ons boekt is jouw vakantie opnieuw gedekt door de SGR. Voordat de SGR dekking van jouw voucher verloopt nemen wij een maand voor de vervaldatum van de SGR dekking contact met je op om je voucher uit te betalen of, indien gewenst, om je voucher in te wisselen of te verlengen zonder SGR dekking. Als je ervoor kiest om jouw SGR Corona-voucher te verlengen dan kun je de voucher te allen tijde inwisselen voor een vakantie en je kunt ook op ieder gewenst moment een verzoek tot terugbetaling indienen, waarna we jou uiterlijk binnen 14 dagen uitbetalen.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?