1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. vouchers
  3. Waarom staat mijn voucher niet meer op Mijn GOGO?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Waarom staat mijn voucher niet meer op Mijn GOGO?

Wanneer je een terugbetalingsverzoek gedaan hebt voor een voucher met een uitgiftedatum van 31-05-2020 of eerder, dan is jouw voucher uit jouw account gehaald. Dit heeft te maken met de voorbereidingen van jouw terugbetaalverzoek. De terugbetaling wordt binnen 12 maanden na de uitgiftedatum gedaan. 

Wanneer je voucher niet zichtbaar is en de uitgiftedatum van jouw voucher ligt na 31-05-2020, dan raden wij je aan om hiervoor contact met ons op te nemen zodat we dit voor je kunnen nakijken.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?