1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Veelgestelde vragen over Corona-vouchers
  3. Kan ik mijn geannuleerde reis volgend jaar voor dezelfde prijs boeken?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Kan ik mijn geannuleerde reis volgend jaar voor dezelfde prijs boeken?

Wij begrijpen goed dat het een teleurstelling is geweest dat jouw vakantie geen doorgang heeft kunnen vinden vanwege het Coronavirus.
Maar van uitstel hoeft geen afstel te komen en daarom bieden wij de mogelijkheid voor alle reizigers die een SGR Corona-voucher hebben ontvangen in 2020, om precies dezelfde reis volgend jaar te boeken voor dezelfde prijs.
Door onze prijzen hetzelfde te houden hopen wij zekerheid en rust te kunnen bieden. Jij kan op deze manier jouw voucher dus inzetten en, zij het iets later, toch genieten van jouw droomvakantie. 

✔ Boek je nieuwe vakantie volgens de voorwaarden op onze website en gebruik jouw voucher als betaalmethode. Twijfel je of je aan de voorwaarden voldoet? Neem voor het maken van de boeking contact met ons op om te verifiëren of jouw vakantie aan de voorwaarden voldoet.
✔ Vul het prijsgarantie formulier in met het boekingsnummer van je geannuleerde reis, het boekingsnummer van je nieuw geboekte reis, je e-mailadres en je telefoonnummer (optioneel).
✔ Voldoe jij aan bovenstaande voorwaarden? Dan passen wij het totaalbedrag van je nieuwe vakantie aan in jouw boeking. Als je direct bij het maken van je nieuwe boeking al betaald hebt, dan storten we het teveel betaalde bedrag binnen drie weken terug op jouw voucher.

De voorwaarden van onze prijsgarantie vind je hier.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?