1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Veelgestelde vragen over Corona-vouchers
  3. Als ik mijn voucher heb gebruikt voor een nieuwe boeking, maar deze vakantie kan niet doorgaan i.v.m. het Corona virus, krijg ik dan een nieuwe voucher?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Als ik mijn voucher heb gebruikt voor een nieuwe boeking, maar deze vakantie kan niet doorgaan i.v.m. het Corona virus, krijg ik dan een nieuwe voucher?

Wanneer jij met jouw (SGR/ GOGO) Corona-voucher een nieuwe vakantie met geldteruggarantie bij ons hebt geboekt, maar deze kan onverhoopt niet doorgaan door het Coronavirus dan krijg jij van ons niet opnieuw een voucher, maar ontvang je je geld terug. De voorwaarden van onze geldteruggarantie vind jij hier.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?