1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. vouchers
  3. Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?

Op het moment dat jouw vakantie helaas weer wordt geannuleerd in verband met het coronavirus bieden wij jou altijd drie opties aan: omboeken, annuleren met een GOGO-voucher of kosteloos annuleren. Het is dus aan jou of je weer kiest voor een voucher, je jouw vakantie omboekt of de vakantie kosteloos annuleert en jij je geld terug krijgt. 
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?