Is het mogelijk mijn geboekte excursie te annuleren of wijzigen?

Gewijzigd op 17 Aug 2023

Het is tot 24 uur voor het plaatsvinden van de activiteit mogelijk om kosteloos te annuleren. Bij annulering door ziekte (binnen 24 uur) dien je een doktersverklaring aan te kunnen tonen. Neem in beide gevallen contact op met de reisleiding om de mogelijkheden te bespreken. Indien je via tikkie betaald hebt dan wordt het bedrag automatisch terug gestort op jouw rekening. Indien je cash betaald hebt, ontvang je de betaling cash retour van je reisleiding.

Ook voor het wijzigen van je activiteit kan je contact opnemen met de reisleiding ter plaatse.

Het telefoonnummer van je reisleiding vind je terug in de welkomst WhatsApp die je 1 dag voor vertrek ontvangt en in de GOGO app (1 dag voor vertrek zichtbaar).



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.