Cash back!

Geld terug garantie in geval van code oranje of rood door Covid-19

  1. Home
  2. Garanties
  3. Cash back

Waarom vanaf nu de Geld Terug Garantie?

De voucher was en is een belangrijke en noodzakelijke oplossing tijdens deze wereldwijde pandemie. Door te luisteren naar de wensen van onze gasten kunnen we voor vakanties met vertrek in 2021 de Geld Terug Garantie aanbieden, mede dankzij een goede samenwerking met onze partners.

GELD TERUG GARANTIE

GELD TERUG IN HET GEVAL VAN CODE ORANJE OF ROOD DOOR COVID-19

Kijk jij er al naar uit om jouw volgende vakantie te gaan plannen maar ben je bang dat je je geld niet terug krijgt bij een aangepast reisadvies? Heb je een voucher en wil je niet nogmaals een voucher ontvangen bij een annulering ten gevolge van COVID-19? We weten niet precies hoe de reisadviezen er in de toekomst uit gaan zien, maar GOGO werkt er hard aan om jou een zorgeloze aanloop naar je vakantie te bezorgen met onze Geld Terug Garantie.

Bij GOGO garanderen wij, dat als het reisadvies voor je bestemming binnen 2 weken voor vertrek wegens COVID-19 op code rood of oranje staat, je gegarandeerd je geld terugkrijgt, ook als je betaald hebt met een voucher. Dit geldt voor alle vakanties geboekt vanaf 22 december 2020. Zelfs wanneer de reisbranche wettelijk gezien alternatieven mag aanbieden, zoals vouchers, krijg je met de Geld Terug Garantie van GOGO gewoon jouw betaling teruggestort binnen twee weken nadat jouw reis is geannuleerd.

Voorwaarden Geld Terug Garantie voor boekingen betaald met of zonder voucher

  • Voor jouw vakantie is code rood of oranje van toepassing binnen twee weken voor vertrek. Zodra dit voor jouw boeking geldt zullen wij je hier per e-mail over informeren.
  • Geldig voor vakanties (geboekt vanaf 22 december 2020) met een vertrek in 2021Voor last minute boekingen (minder dan 6 weken voor vertrek), die op het moment van boeken code oranje of rood hebben, geldt de Geld Terug Garantie niet. In die gevallen kan je nog steeds gratis omboeken of heb je recht op een voucher.
  • GOGO volgt het reisadvies van Nederland Wereldwijd. Indien het niet mogelijk is om naar je bestemming te vertrekken, zal je een volledige terugbetaling kunnen aanvragen binnen twee weken voor je vertrekdatum.
  • De hoofdboeker zal de terugbetaling kunnen aanvragen via ons contact center vanaf twee weken voor de oorspronkelijke vertrekdatum.
  • GOGO zal het volledig betaalde bedrag terugstorten binnen twee weken na het ontvangen van de bankgegevens van de hoofdboeker.
Boeken met een voucher lastig? Zeker niet! We leggen het je graag uit!

Bekijk hier welke garanties GOGO jouw biedt

Onze beste accommodaties, youngsters only!

Alle informatie over GOGO en hoe wij omgaan met de situatie rondom Covid-19