Cash back

Geld terug garantie in geval van code oranje of rood door Covid-19

  1. Home
  2. Garanties
  3. Cash back

Cash back: onze geldteruggarantie

Geld terug in het geval van code oranje of rood door Covid-19

Kijk jij er al naar uit om jouw volgende vakantie te plannen, maar ben je bang dat jij je geld niet terugkrijgt bij een aangepast reisadvies? Heb je al een voucher en wil je, bij een annulering door COVID-19, niet nogmaals een voucher ontvangen? Om jou een zorgeloze aanloop naar jouw vakantie te bezorgen, bieden wij vanaf nu de geldteruggarantie aan.

Bij GOGO garanderen wij, dat als het reisadvies voor je bestemming binnen 2 weken voor vertrek wegens COVID-19 op code rood of oranje staat, je gegarandeerd je geld terugkrijgt, ook als je betaald hebt met een voucher. Dit geldt voor alle vakanties, geboekt vanaf 24 september 2020 met vertrek vanaf 15 december 2020. Zelfs wanneer de reisbranche wettelijk gezien alternatieven, zoals vouchers, mag aanbieden, krijg je met de geldteruggarantie jouw betaling teruggestort binnen twee weken nadat jouw reis is geannuleerd. Lees verderop alle voorwaarden.

Hoe werkt het?

1. Als er code oranje of negatief reisadvies wordt afgekondigd voor jouw vakantiebestemming en je vertrekt binnen twee weken op vakantie, dan ontvang je van ons een e-mail.

2. Ga naar 'Mijn GOGO' en selecteer de vakantie waarvoor negatief reisadvies geldt en waarvan het vertrek binnen twee weken is. Klik op de button 'annuleren' om een volledige terugbetaling te ontvangen.

3. Volg de stappen in het Mijn GOGO account en bevestig je bankgegevens.

4. Jouw geld wordt binnen twee weken (na ontvangst van jouw bankgegevens) teruggestort.

Let op: het is niet mogelijk om een terugbetaling aan te vragen eerder dan twee weken voor jouw vertrek. Als het reisadvies verandert zestien dagen voor vertrek, moet je wachten tot veertien dagen voor vertrek voor je de terugbetaling kan aanvragen.

Voorwaarden

• Voor jouw vakantie, met vertrek binnen twee weken, is code oranje van toepassing. Zodra dit voor jouw boeking geldt, ontvang jij van ons hierover een e-mail.

• GOGO volgt het reisadvies van Nederland Wereldwijd. Indien het niet mogelijk is om naar je bestemming te vertrekken, zal je een volledige terugbetaling kunnen aanvragen binnen twee weken voor je vertrekdatum.

• De hoofdboeker zal de terugbetaling kunnen aanvragen via Mijn GOGO vanaf twee weken voor de oorspronkelijke vertrekdatum.

• GOGO zal het volledig betaalde bedrag terugstorten binnen twee weken na het ontvangen van de bankgegevens van de hoofdboeker. 

• De geldteruggarantie is niet geldig voor groepsreizen v.a. 15 personen

• Geldig voor nieuwe vakanties geboekt na 24 september 2020 met een vertrekdatum vanaf 15 december 2020

Waarom vanaf nu de geldteruggarantie?

De voucher was en is een belangrijke en noodzakelijke oplossing tijdens deze wereldwijde pandemie. Door te luisteren naar de wensen van onze klanten kunnen we voor vakanties de geldteruggarantie aanbieden, mede dankzij een goede samenwerking met onze partners.
Boeken met een voucher lastig? Zeker niet! We leggen het uit!
Bekijk hier welke garanties GOGO jouw biedt
Onze beste accommodaties, youngsters only!
Hoe wij omgaan met de situatie rondom Covid-19