sunset
  1. FAQ - Veelgestelde vragen | Klantenservice GOGO
  2. Stoelreservering
  3. Hoe kan ik een stoel reserveren bij Transavia?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik een stoel reserveren bij Transavia?

Flexibele vluchten
Het is mogelijk om vanaf 7 weken tot 30 uur voor jouw vlucht stoelen te reserveren tegen betaling. Lukt het precies 6 weken voor vertrek nog niet om in te loggen bij Transavia? Probeer het dan later nog een keer. Het kan tot 72 uur duren voordat je kunt inloggen.Let op! Reserveer jij zeven weken voor vertrek de stoelen voor jouw heenvlucht? Dan is het nog niet mogelijk om ook de stoelen van jouw terugvlucht te reserveren. Dit is namelijk pas vanaf zeven weken voor jouw terugvlucht mogelijk. Houd hier rekening mee.

Niet-flexibele vluchten
Heb je niet-flexibele vluchten geboekt? Direct na het boeken van jouw vakantie kun je stoelen reserveren tegen betaling. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat jouw boeking is verwerkt bij Transavia. Dit kan tot 24 uur na het boeken duren.
 

Tip! In jouw Mijn GOGO account kun je terugzien welk type vlucht je hebt geboekt.

Hoe maak ik een stoelreservering?

1. Ga naar de Selfservice van Transavia

2. Vul jouw boekingsnummer in van GOGO (flexibele vlucht) of het PNR-nummer (niet-flexibele vlucht), de achternaam van de hoofdboeker en je vertrekdatum in

3. Kies in de selfservice voor 'reserveer een stoel' en doorloop de stappen

4. Betaal de stoelreservering direct aan Transavia. Vanuit Transavia ontvang je een bevestiging van de stoelreservering per e-mail.


Kosten stoelreservering

Tijdens het maken van een stoelreservering zie je een overzicht met zitplaatsen. Je ziet meteen welke stoelen nog beschikbaar zijn en welke stoelen de standaard of extra beenruimte hebben. 


Helaas is het niet voor alle reizigers mogelijk om een stoelreservering te maken. Zo is een stoelreservering is niet mogelijk voor:

  • reizigers die rolstoel gebonden en geheel immobiel zijn
  • reizigers die extra zuurstof aan boord nodig hebben
  • reizigers die een huisdier in de cabine meenemen
  • alleenreizende kinderen van 5 tot en met 11 jaar
  • reisgezelschappen die groter zijn dan 9 personen

Bestaat jouw reisgeschap uit meer dan 9 personen? Neem voor een stoelreservering direct contact op met Transavia.


Houd er rekening mee dat een stoelreservering niet gelijk is aan online inchecken. Vanaf 30 uur tot vier uur voor vertrek kun je inchecken voor jouw vlucht met Transavia.


De stoelreservering wordt door Transavia verzorgd. GOGO heeft hier geen invloed op. Voor vragen over de door jouw gemaakte stoelreservering verwijzen wij je dan ook graag naar Transavia.


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja! Dit beantwoordt mijn vraag. / Nee...Dit beantwoordt mijn vraag niet.
Bedankt voor je feedback!
Shit.. Sorry dat we je hiermee niet kunnen helpen. Waarschijnlijk kunnen we je vraag wel beantwoorden als je deze via onze social media kanalen stelt of door je vraag te mailen naar info@gogo.nl

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

Bel of WhatsApp ons

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer +31102802291.

Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

MIJN GOGO

Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO

Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

E-mail

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Stuur een e-mail via ons contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden
De openingstijden van ons Contact Center zijn:

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 uur - 20.00 uur
Zaterdag: 10.00 uur – 17.00 uur
Zondag: gesloten

Bel of WhatsApp ons

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer +31102802291.

Social Media

Stel je vraag aan het GOGO webcare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

MIJN GOGO
Via MijnGOGO kan je jouw boeking beheren en bewerken, jouw corona-voucher inzien, jouw vakantie om boeken en jouw reisdocumenten vinden.
Alle informatie over jouw vakantie vind je terug in MijnGOGO. Je kunt hier tot 5 dagen voor vertrek van alles zelf wijzigen.

En last but not least, boek het partypakket en toffe activiteiten bij voor jouw ultieme vakantie!

Mijn GOGO

REISINFO
Om jou op weg te helpen hebben wij alle belangrijke informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijden en nadat je geboekt hebt gebundeld. 
Echt alles wat jij moet weten om met een chill gevoel jouw vakantie te boeken en goed voorbereid op vakantie te gaan.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met al jouw vragen!

Lees meer

E-mail

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Stuur een e-mail via ons contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.